Hej :D

som Joel redan har sagt har vi startat blogg, :D
jag är typ sämst på att uppdatera sånnahär saker och  har egentligen inte tid, men aja, det är kul :)

Idag vaknade jag och gick till skolan, har haft matte & engelska.
nu ska jag snart ha hästkunskap, sen växt & djurliv sen mentorstid och sen ska jag vill stallet :D
ska rida kalle tror jag, det är väl kul.. ;) haha
Jag har bestämmt mig för att ta tag i mitt liv nu, jag ska börja sköta skolan och plugga som en tok, börja träna, och träffa mina älskade vänner som jag aldrig har tid för att träffa :/ Vet inte riktigt hur dethär ska gå ihop, efterssom jag knappt hinner med mitt liv nu xd menmen ;)

skulle kanske sovit hos älskling ikväll, men han har inte hört av sig, och jag ska gymma imorron bitti innnan skolan så det blir nog inget :/ saknar han varje sekund jag är ifrån han <<33



// Linnea <33


Kommentarer
Postat av: Jennie

glöm inte å anmäla mej till tävlingen :D söt blogg btw (;

2008-04-14 @ 12:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0