HEJ :D

hejhej,
idag har jag typ inte gjort så mycket, vaknade i stallet efterssom jag & miranda hade haft övernattning, så jag vaknade brevid bästisjen, det var naajs :) haha.
sen har jag köpt nya kläder idag också, en röd tunika & leggings :D


igår va d ju km också :)
jag är en idijoot, asså jag blir så jävla sur på migsjälv, lixom jag vet hur bäbis är med sina bogar när man svänger, att man inte kan ta i henne typ, och vad tror ni jag gör :@ jag typ försöker dra runt henne till 4an, och då kommer hon runt försent och sprang förbi. sen stannade hon en till gång också, men jag är nöjd allafall, och bäbis var ju bäst satt.. Fick allafall rätt bra stil också, 15 av 20, fast den som fick bäst fick 16, :) så jag är väldigt nöjd.
Hörberg vann och Jennifura kom 2a., tessan 3a och sara 4a. :) det va bara 4 felfria ;)

nu kommer joel om typ 10 minuter, segare människa får man leta efter ;) haha

// LÄNNÄJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0