HJÄÄLP :'(

måste bara säga att jag blev så grymt rädd idag.
liljos smsade mig och ba : Jennifer hade lektion på ängen och hon har ramlat av 2 gånger och nu ligger hon bara ner :'( . asså fyfan vilken panik jag fick, jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Sen ringer jag henne, då visare sig att hon mår ganska bra men har ont i näsan, svanskotan & huvet :( stackars bebbi,,
Imorron äre valborg med Joel, Jennifer och alleminiballe :D ska bli nääjs :)

nu ska jag & joel gå ut & träffa albin albino :D <3333333

joel sa att jag skulle skriva Joel <3 Linnea, så akej, jag gör det :D < 3

Kommentarer
Postat av: Jennie

naaaaw , va söt du e älskling

2008-04-29 @ 22:49:00
URL: http://jjenniew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0