Utkast: Jaaaaaaaaaaaaa jag ...

Jaaaaaaaaaaaaa jag vet att jag är sämst på att uppdatera, står för det :)

men aja, det har väl inte hännt så mycket, eller så har det hännt jättemycket, men inget interessant :]

igår var jag med joel,  jennifer & jocke, det va asmyyyyyyyyyyyyys, thanks för det.
idag fikade jag på donken med mina vänner, det va mys de med.

På onsdag åker jag & Chells till turkiet ju, det ska bli bästbästbäst :D
och på tisdag opereras bebiliyåhw, haha, skoja. Nej men joel ska opereras , ta bort halsmandlarna :( wääh

aja, nu måste jag gå & pussa på han för jag har precis drickit mjök.

Hittade ett gammalt inlägg som inte publicerats, ni får läsa det nu istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0