Halloj alla :)

Den här helgen har varit najs, i fredags var jag ledig så jag sov hos linnea natten till fredag. Hon började sent så vi tog det lugnt och myste. Sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att dra till christoffer. Det var kul o vara med christoffer med tanke på att jag inte varit med han på länge. Vi pluggade, åkte moppe och hade kul. Jag sov ju hos christoffer så vi vaknade rätt sent på lördagen och fortsatte med vårat jävla so projekt som äntligen blev klart. Sen åkte jag hem och fixade mig för att sen åka till bebbi och vara med henne. Det är alltid mysigt och roligt att vara med henne. Idag så har vi bara tagit det lugnt.

Nu är jag hemma och har tråkigt, försöker hitta på något.
Det är så jävla skönt med denna värme och att skolan slutar om 3 dagar :D

Joel <3 linnea mest

///hälen ooout


Kommentarer
Postat av: Jennie

verkar som att joel börjar owna dej på att blogga lelle . skärpning !

2008-06-02 @ 15:31:06
URL: http://jjenniew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0