Godmorgon

klockan är kvart över 5 & jag vaknade precis, :) haha,
fast jag sov faktiskt bara "middag", har varit vaken tidigare.
Tänkte berätta lite om helgen :D

Fredag
jag & joel vaknade hos mamma tidigt, sen åkte han hem och jag till stallet. Kiosken var inte öppen pga en viss människa :@ ååh, jag lackar,.. men aja. Sen fick vi reda på att Buddweiser skulle komma, min typ DRÖMHÄST :O:O:O så jävla coolt. Roo har köpt honom nu typ. så jävla kul..:) sen hopptränade jag , det gick asbra :D hoppade kombinbation och bana på 90, kändes jättebra :D. Sen bar det av hem till siri, där hade jag en underbar kväll med mina bästavänner,<3

Lördag
vi vaknade hemma hos siri, gick upp och tog lite kort & såå. sen åkte jag och jen hem, fast den jäääävla bussen kom typ 25 minuter sent . fett cp. Sen mötte jag Amanda, Linda och deras kompis Alexandra så åkte vi hem till mig, det va jättemysigt och en rolig kväll :D, haha,

Söndag
pappa & sara kom hem och väkte mig klockan 8 i morse, jag fick alla mina grejer :D wäääy, tar kort på dom sen. sen åkte dom andra hem värsta tidigt, och jag somnade vidare. Sen kom johäl hit och jag hittade den gröna klännignen som jag har letat efter i typ flera månader :D så den är snart min, imorron för att vara exakt,
Det har varit en lyckad helg, men idag kan jag ändå inte må bra. Jag lider med dig bästavän Josefine, dethär kommer inte bli lätt men vi ska klara det tillsammans, ! för du vet att utan Josefine, finns inte Linnea & Jennifer! ,
<33

/ en ledsen Linnea out

Kommentarer
Postat av: Jennie

precis , när ni är ledsna är jag ledsen /:

2008-05-04 @ 19:57:54
URL: http://jjenniew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0