HÄÄJ :D

Som sagt så måste vi bli bättre på att uppdatera bloggen, särskilt jag (A)
Helgen som har varit har väl rullat på helt ok. Har vart med Lännäja hela helgen och så var vi med albin i fredags och gick till donken för att hälsa på en kompis som jobbar där. Sen i lördags så åkte jag och linnea till daniel i farsta och var där i några timmar vi kollade typ på film, sen åkte vi hem till linnea och sov. Jag har även haft oturen och blivit sjuk vilket inte är så roligt när sommaren snart är här. Hoppas jag blir frisk snart:D
Idag så har jag varit med linnea lite på morgonen, hon åkte till tävlingen och jag åkte hem och la mig i sängen och sov och chillade. Orkade inte göra något annat:P

Joel <3 linnea

//Hälen ooout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0