Häej :D

I fredags så var jag i skolan 2 timmar, sen stack jag hem, hade bara 1 lektion den dagen fyfan vad chill :D
När jag kom hem så gick jag o la mig för att jag va så jävla trött eftersom att jag o linnea kom hem sent på torsdag kväll för att vi hade ju varit på rix fm, sen sov jag inte så mycket den natten heller.
Sen på eftermiddagen så gick jag o tränade och sen stack jag hem o käka och chillade hemma hela kvällen.
Skulle ju upp tidigt på lördag morgon och kolla på när linnea tävlade.

I lördags så gick jag upp halv sju och duschade o åt frukost och sen gick jag till tåget för att åka till linneas tävling.
Det var trist att det regnade och var kallt men det var kul iaf :)
Det gick bra för söten, hon var jätteduktig.
När vi kom hem låg vi bara i sängen resten av dagen och tog det lugnt.'

Idag så har vi bara myst och tagit det lugnt.
Just nu så ligger söt linnea o sover, så jag ska pussa på henne lite nu.

Joel <3 linnea mest

//Johälen oout

Kommentarer
Postat av: Nicole

hej hej =)

2008-05-19 @ 17:06:01
URL: http://spader3ss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0