häej :)

hejhej :D
jag vet, jättelänge sen sist, måste bli bättre!

I fredags va vi på fjärilshuset, det var grooooose, fjärliar kan dö. Sen gick jag & emilia fett långt, vi skulle till solna och först va det massa skyltar sen slutade dom helt plötsligt. Så då åkte vi buss istället :)
Sen åkte jag till åkersberga och mötte Carro, Agnes & Jocke och åt på donken. Sen åkte vi till bergateatern och såg på deras föreställning. Eller Carrro & Agnes va ju med men ;) Sen gick jag hem till carro & bakade :)
vi gick och la oss  vid 11 efterssom vi skulle upp jättetidigt.

Så på lördagen gick vi upp klockan 6 och åkte till stallet, Vi duschade tanja och fixade sascha. Hon va aaastaggad, det var så sjukt kul. 0a i lätt dn. Sen tog alla krafter slut, så på framhoppningen hoppade hon typ ingenting. Jaag funderade på att stryka mig men katta tyckte att jag allafall skulle försöka. Och det gick helt okej, 1 stopp & 2 rivningar. Både hon & jag var heeeelt slut, men hon va bäst allifall, min lilla bebi :)

Idag har jag inte gjort nånting, tagit igen krafterna från igår bara typ ;) det behövdes. Jag brukar aldrig bli sådär trött efter en tävling :P haha..

/ linnea<3 sin jodgel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0