heejj

sitter här vid världens största skärm, efterssom min andra är sönder :/ aja, det funkar, hoppas jag får en bärbar sen (a)

Helgen då

Fredag
träningstävling, först hade jag kalleballe, det gick inte bra x) jag ramlade av på framhoppningen, den hästen och jag passar inte ihop. Jag fick inget flyt eller nått, hängde inte med i hans arabsprång, så jag diskuterade med bea om att stryka mig men hon tyckte att jag allafall skulle hoppa ett hinder. Så jag försöker på 1an men då nitar han typ några meter innan, så jag hoppar ett annat hinder, ett vanligt räcke bara, haha, fett förvånade alla blev, men aja,. Sen hoppade jag upp på min älskling, lite skildnad xd med henne fick jag en rivning, men det var totaly mitt fel. Förlåt bebi. Sen åkte jag hem till mamma, diskuterade massa saker med henne, det kändes bra. Bla diskuterade vi om jag ska hyra sacha, det känns som att det skulle vara det rätta, verkligen. Sen pratade vi om hur jag mår också, och vi får väl se vad som händer i framtiden,..

Lördag
Åkte hem från mamma tidigt och åkte hem, hämtade lite saker , sen åkte jag & pappa till stan och mötte jodgel, vi mötte sara & sara i stan och kollade på quarnevals saken, det va kul, med asfint väder :D . sen gick vi på stan och kollade lite, jag köpte ett par skor, ett linne och shorts :) sen åkte vi hem till joel, va med albin hela kvällen.

Söndag
jag & bebbi vaknade sent, sen mötte vi albin, åkte in till stan och åt glass vid slussen, sen åkte vi hem, eller dom till ghettot, och jag till migsjälv :D .

// Linnea <3 Joel jättesupermycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0