Gästinlägg

Hej!
Jag har tagit mig in på Linneas&Joels blogg nu. I hope you don't mind, guys. I ju med att dom aldrig uppdaterar, får jag ta saken i egna händer. Jag passade på att ändra lite på designen, då någon har hackat sig in på denna blogg och fixat en rumpa som bakgrund. Snyggt? Njaaa, inte direkt. Så det vart ändring på det. Plus lite andra saker. Nu är bloggen rosa och sockersöt, hihi. Precis som Linnea och Joel är tillsammans!

Det var allt för mig. Och hjälp mig att tjata till ett inlägg av Joel&Linnea.
Dom gör ju ingenting för egen maskin.



/ Linneas bästa vän Jennifer


Kommentarer
Postat av: Jennie

höhö

2009-02-10 @ 13:45:45
URL: http://jjenniew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0