HOLA

Hejhej.

Jag är helt ensam hemma i mitt stora hus, mamma är i Östersund över dagen(!) och anders är på nån kurs, så för att jag ska kunna sova kommer min stora starka pojkvän och räddar mig. Han skrämmer mig oftast iförsig... Men jag sover bättre med han än själv eftessom jag är så dödligt mörkrädd. Haha.

Aja, Jopelito är allafall påväg hit, men hans tåg är försenat -_-. Och sen måste jag möta han i Uppsala för han ska äta Pizza. Ännu mer -_-   -_-. Aja, vi ska ha mys ikväll.

Btw var jag hemma från skolan idag för att passa min hoond, efterssom mor min är i östersund. Jag skulle plugga & gå ut med henne, och inget av de har jag gjort. DÅLIG LINNEA.

Tack Jennifer för att du fixa designen, haha. Och alla som tycker att vi ska börja blogga igen, KOMMENTERA INLÄGGET  !

Pussen från en tråkig Linnea och en sovande Tosca


None

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga mera och vi komenterar mera! :D

2009-02-10 @ 16:20:44
Postat av: Jennie

Np *:



NI. SKA. BLOGGA.

2009-02-10 @ 17:59:43
URL: http://jjenniew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0