Joel är segaste människan i världen

Hejjjj.

Sitter här och väntar på Joelbebis, fast han är lika seg som vanligt :(

Jag har varit vaken sen halv 8, då Lisas väckarklocka ringde. Vi gick upp astidigt för att vi skulle hitta se på den 3 timmar långa Benjamin Buttons otroliga liv. Den va helt okej, inte bästa någonsin.

Igår hade jag och Lisa en jätte trevlig och mysig kväll, vi kollade på Bedtime stories och seven pounds.
Seven pounds fattade vi ingenting av, haha. Vi var tvungna att pausa för att gå in på internet och läsa vad den handlade om. haha.

Juuuuste, jag har ju inte berättat att min käre mor håller på att måla om mitt rum, det blir jättefint :) Bilder kommer sen såklart.

Tack Jennie för att du fixar våran blogg, haha. Jag är sämst på såntdär, (:


/ Linnea saknar joel <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Np *:

2009-03-08 @ 13:02:37
URL: http://jjenniew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0