Tråkdag

Idag var jag först i skolan. Va på värsta plugghumöret idag och kände mig fett duktig :)
Efter det åkte jag till min lilla häst. Skulle egentligen bara mocka och de, men det skulle ta ca en halvtimme innan mamma kom så jag skrittade med utetäcket i jeans, gympaskor och grimma. Haha, men det var mys. Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte och köpte thaimat. Nu sitter jag här i min ensamhet :(

Imorron kommer Liiiiiiiiisa :D ska bli askul. För er som inte vet det så bor Lisa i Östersund, men i helgen kommer hon ner till Uppsala för att hälsa på sin bror. Så då ska jag passa på att träffa sötbollen också (:

Men nu ska jag äta annanas :]

Saknar dig baaaaaaaaby, <3

Puuussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0